tisdag, januari 08, 2008

Rubriken skulle visst vara den lätta delen...

I dag var andra dagen i skolan. Fast ändå första riktiga. I går gjorde vi inget - jag är för duktig för omprov & på eftermiddan var det bara träff i mentorsgrupperna ^^ Ego-barn & damn proud of it :D
Däremot hatar jag mitt nya schema! Det som var så fint förra terminen! :( Så klart finns det både plus och minus, men jag har alltid varit bra på att bara se de dåliga sidorna av en sak... haha
Va fan var det nu jag tänkte på då?
Jo, just det ja! Ni ska få se det när det kommer upp på min SchoolSoft. Man har ju inte varit så duktig att man lagt upp det nya schemat, utan det är fortfarande det gamla som ligger kvar.

Dagens hatobjekt? Härmapor. Skaffa er ett eget liv för fan!

De senaste veckorna har jag varit duktig, kan i för sig bero på att det varit lov, men har fått sett alla Supernatural-avsnitt som de visat. Och idag har jag också kommit ihåg det - skrev på handen för säkerhets skull! Haha
Alltså ska jag sätta videon på inspelning - och kolla riktigt ordentligt så att det blir rätt! - och sedan ska jag sova.
Aah, dubbellektion i engelska det första. Har fortfarande inte gjort mina uppgifter... God, where is this going to end?

Undrar om min blogg klassificeras som emo... Får nog läsa det där kapitlet igen! Haha fan va koll jag har på allt! :P

Och just det! Kom på värsta braiga idén för mitt public service announcement idag med! Damn, allt är kanske inte bara skit i alla fall?! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja härmapor suger som fan!!! know what you're talking about..

hihi ja ibland har man ingen aning alls om vad man ska ha för rubrik :)

Thina sa...

De borde åka tillbaka till planeten som de kom ifrån! ;)

Nää, då hittar jag bara på något flummit! ^^