söndag, januari 20, 2008

I'm goin' bananas

Hur kunde man ens komma på tanken att jag faktiskt skulle göra det jag planerat på dagen? Jag har ingen aning! Tillfällig sinnesförvirring kanske? Å andra sidan... Jag lider ju alltid av någon typ av förvirring. Hmm... Tänkvärt(?)

Hur som helst har lite nytta ju gjorts idag *syftar på headern*
Den nya headern finns uppe, och den får i alla fall duga tills vidare, hade lite taskigt med fantasi idag.
Ska i ärlighetens namn säga att jag faktiskt övervägde tanken huruvida jag skulle placera in bananen i den eller inte, men efter att ha grubblat en stund insåg jag ju att utan bananen skulle den här bloggen inte vara vad den är! Alltså fick han vara med på ett hörn återigen. Bara det att jag börjar få slut på idéer på hur jag ska få in honom på ett kreativt vis. I dag gick det ändå rätt bra tillslut tycker jag. You agree?

Bara ett par minuter kvar till One Tree Hill. Lätt dagens höjdpunkt!

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Den blev jättesnygg och bananerna passar också in där :)

niffin sa...

Du säger det bäst själv: utan bananen skulle den här bloggen inte vara vad den är! Couldn't agree more! ;)
Ursnyggt!

Thina sa...

Tack så hemskt mycket tjejer!!! <3