måndag, maj 19, 2008

'Cause the heart never lies

En helt fangräbjulös låt med McFly som tagit mitt hjärta med storm, heter "The heart never lies" Går om och om igen i min iTunes spelare just nu.

Inte bästa kvalitén, men den ändå duger gott och väl!


Länkar även till texten, som bara den är helt otroligt underbar!

Nu funderar jag på att återgå till mitt läsande av "Retrieving the Treasue", en fan fic som är en crossover mellan bandet AFI (A Fire Inside) & Pirates of the Caribbean (den började skrivas redan 2005, så det är väl främst baserat på det om hände i den första filmen kan jag tänka...)
Den är otroligt välskriven men kan vara lite väl graphic ibland, ehm haha, fast utöver det sista så är den så satans hilarious! Om man har typ min humor, dvs... Haha

It's not always easy, but I'm in forever

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, en underbar låt ♥