söndag, maj 11, 2008

Life's for living, that's our philosophy

Nu satt jag visst i pyjamas igen. Antar att det är dags att klä på sig?
Sedan måste jag nog tyvärr sätta igång med skolarbete, plugga Arbetsmiljö & säkerhet som det är prov i på tisdag, och sedan har jag ett arbete i mediekunskap som handlar om regissörer/film. Egentligen är det rätt roligt, fast jag har inte börjat än och det ska också in på tisdag så det är mycket på en gång. Dessutom är det så att jag valt Lukas Moodysson, och hittar tyvärr inte allt för mycket info om honom... Bra är väl att arbetet bara ska vara på 1-2 A4-sidor, så det löser sig nog alltid.
Hade ju tänkt att jag kunde utnyttja det fina vädret lite genom att sitta ute och plugga eftersom jag alltid sitter inne fastän vädret är fint, bara det att pappa oljat/oljar in altanen (våran otroligt stora :P), så jag vet inte om jag kanske får tänka om där trots allt... Hmm.

Bra på TV idag i alla fall - One Tree Hill, Förhäxad (som får spelas in eftersom det går exakt samtidigt som OTH) och NCIS. Efter det får man väl se vad som händer.

Inga kommentarer: