torsdag, maj 08, 2008

Helt åt pipsvägen!

Dagens prov gick så sjukt åt helvete att jag inte ens orkar gå in närmare på det. Och hur mycket tydligare kan det bli än så, ändå?

Måste skriva mitt tal i dag för min muntliga redovisning imorgon, som är en del av Nationella provet i svenska B. Jag har en väldigt bra idé, så på den fronten är jag inte speciellt orolig, bara det att jag inte riktigt vet hur jag ska skriva. Vet inte vad man är ute efter liksom. Illa. Men bara det blir fem minuter och låter någonlunda vettigt borde det nog gå bra. Hoppas jag. Får ta en titt på mitt PM sen och se om jag kan få några bra uppslag.

Skönt är i alla fall att morgondagens engelska är inställd, så det betyder sovmorgon. Och det kan behövas eftersom jag haft jättesvårt att komma upp den här veckan.

Anyhow, nu ska jag se klart på Vänner och så får vi se vart vinden bär sedan.

Inga kommentarer: