onsdag, maj 07, 2008

The heart never lies

I morgon röstar jag för att era sympatier går till mig, nämligen dags för nationella provet i matte B!
Ingen aning om hur det kommer gå, har fått lite hjälp under året av min morbror och senast förra veckan. Har inte alls pluggat så mycket efter det, fastän jag verkligen hade tänkt göra det. Bara det att jag inte finner tillräckligt med ro eftersom det är så mycket jag inte fattar och då bara blir irriterad på allt i stället. Får ta mig en titt i boken sen och kolla igenom lite vilket jag har hyfsad koll på och allt...

Usch, vill inte tänka på det nu! Men det blir inte allt för lugnt efter det heller, nu kommer nämligen allt på samma gång. För någon som knappt haft nåt på hela året så är det mycket nu, fastän detta egentligen nog är vardagsmat för de som går t ex samhäll på min skola... Jag vet att någon kommer läsa detta och totally agree :P

Nu typ dör jag av värmeslag, phew!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna...stenhårt!