söndag, maj 04, 2008

I drew a new face and laughed

Denna dag har jag utnämnt till städdag. Nu är det illa, riktigt illa, så jag måste verkligen! Fast jag vill inte...

Men jag kan nog få det att gå relativt snabbt om jag bara tänker till lite... Låt oss säga att det finns... fyra zoner, fem kanske om man ska räkna med golvet som en också, och tar jag dem en i taget kommer det inte kännas som så mycket... Hoppas jag. Och sedan ska det dammsugas. Det låter bra på pappret i alla fall. Nu krävs det bara av mig att jag kan slita mig från datorn och faktiskt börja också. Jag är svag på det viset. Allt som är tråkigt; omöjligt.

Fast allra först... Kläder på.

2 kommentarer:

niffin sa...

Hur gick det?

(Själv håller jag som bäst på att slita mig från datorn. ;)

Thina sa...

Jorå, det gick väl kanske inte allt för snabbt, men det blev gjort i alla fall! :D Kan ju ha berott på att jag satte mig en timme först och spelade Sims med lillebrorsan och sedan under städandets gång tog lite udda pauser med... :P Fast tillbringade faktiskt en timme med att skriva ett personligt brev för ett jobb så det var ett undantag ;) och detta blev långt... haha