måndag, juni 09, 2008

Den sista sommaren

Var inne vid skolan idag och tittade på treornas utspring. Kan ni fatta att om ett år så är det jag som står där de stod idag?! Nej, kan inte fatta det heller.
Hur som helst så fick det mig att tänka en massa, typ på allt som man nu kommer göra för sista gången och så.
Att jag har min egen avslutning i morgon gör inte att de känslorna förstärks mindre. Efter sommaren så är det det sista året innan man blir stor på riktigt. Det är så det känns i alla fall. Hela jag är i uppror tror jag.
Men jag är inte lugn någonstans fastän sommaren står för dörren; måste ta mig igenom onsdagen innan jag kan slappna av och sedan så är det fortfarande de där nyheterna jag väntar på som kan avgöra hela min sommar!

Jag tror att det aldrig har varit så här jobbigt att gå på sommarlov förrut!

Inga kommentarer: