tisdag, juni 10, 2008

Wish me luck!

Hade tänkt komma med en update om dagens eskapader, men det är så mycket och vissa saker är lite komplicerade så mitt i min trötthet orkar jag inte.
Måste lägga mig snart, upp tidigt i morgon och då gäller det att vara redo och alert till klockan 9! Så håll era tummar, tår och allt annat ni kan undvara för att det ska gå bra för mig! Mellan 9 och 4 (give or take) är det CAE som gäller. Äntligen är det snart över och jag känner mig hyfsat confident. Förhoppningsvis går allt vägen också, men jag borde nog ha utnyttjat min pluggtid bättre. Jaja, inte mycket att göra åt den saken nu. Att vara godkänd, alltså få minst ett C, är målet, allt annat är ett plus. Och med tanke på hur gränserna ser ut kan man tekniskt sett bara vara några få poäng ifrån ett A och ändå ha ett C.

Usch, nu är jag sjukt trött!

2 kommentarer:

niffin sa...

*håller i allt stenhårt*
Du fixar ju detta! :)

niffin sa...

Hur har det gått?? *håller på att förgås här* ;)