måndag, juni 02, 2008

Best thing ever

Long time, no see? Nja, en dryg vecka är väl inte så värst ändå, inte med tanke på past events menar jag. Aja, whatever. Det är jobbigt varmt, fast jag ska inte klaga för jag har hellre sånt här väder än pissregn. Måste dock bli bättre på att dricka när det är varmt, får ont i huvudet annars - mindre bra.

Så mycket som jag funderar på, att jag glömmer av vad det var jag skulle säga. Eller så blir det så att jag inte orkar dela upp det så andra fattar. Jag är lat.
Men den här sommaren vill jag verkligen ska bli annorlunda! På flera sätt. Vissa saker kan jag naturligtvis inte rå över, men det jag kan påverka får jag faktiskt försöka att se till att göra också. Vi får väl se hur det går med den saken.

Mycket trevligt idag var i alla fall att det var sista mattelektionen! Om det är sista mattelektionen ever kan jag väl dock inte säga säkert egentligen, men jag har inga planer på att det blir nya snart i alla fall! Är hur som helst äckligt skönt, även om min underbara mattelärare lyckades pina oss ända in i det sista! Orkar inte gå in på detaljer, men när han inte var i klassrummet ritade jag en fin haj på tavlan med vassa tänder som åt upp honom. Och det kom blod! :D Haha
Skolan är i övrigt sjuk seg nu, dagens rekord var väl typ fyra pers på lektionerna. På en var jag t o m ensam! Det hela känns så onödigt i vilket fall, men sista dagen med lektioner är på onsdag. Slutar gör jag dock först om en vecka, på tisdag, men dagen efter är det ju Cambridge så det är en fin start på lovet! Kanske inte. Just nu vill jag bara att 11 juni ska vara över så att jag slipper tänka på skiten. Fast först måste jag väl plugga lite mer, speciellt med tanke på att jag knappt pluggat något alls! Jag är så duktig, så.

4 kommentarer:

niffin sa...

Cambridge? *nyfiken*

Stookiglia sa...

Vad skönt att du slipper matten nu :)
Jasså ni slutar senare? Stackare.

Ja. Jag är också nyfiken vad du ska göra i Cambridge.

Thina sa...

Haha nej, alltså jag ska inte åka till Cambridge! :P Det jag syftar på är ett internationellt exam, CAE, som jag ska ta på onsdag nästa vecka! ;) Skickar en länk med lite mer info: http://www.cambridgeesol.org/exams/general-english/cae.html
Nästa år blir det ev CPE, men jag vet inte än... :P Hoppas ni hängde med ;)

niffin sa...

Wow! Har läst på Cambridgesidan.
*äm imprässd*