onsdag, juni 24, 2009

It's getting hot in here

Nu när det äntligen är sol och varmt borde man väl verkligen inte klaga, men idag är det betydligt varmare än det varit tidigare i veckan. Och jag gick med Gina ner till affärerna, det är en liten bit och gå och det är backe... Ner går väl an, men upp! I alla fall när luften står nästan still, och blåser det så blåser det varmt.
Så det känns ju lite fel att sitta inne när vädret är så fint (vilket jag i för sig nästan alltid gör i alla fall, men ändå), men sanningen att säga så är det nästan så att man måste för att det faktiskt är behagligare inne. Fortfarande varmt, men behagligare.

Min box kom förresten i går som utlovat. Alltså bara se igenom första säsongen igen som sagt, och sedan går vi direkt över på andra. Det ska bli extra kul eftersom jag mer eller mindre inte sett de två första avsnitten av den eftersom SVT var dåliga på att tala om när serien skulle dra igång igen och gjorde så att jag missade det... :(

Inga kommentarer: