måndag, juni 01, 2009

I'll never wake up without an overdose

Nu är det full fart konstant som gäller, studenten är om mindre än 24 timmar och jag har inte fattat det än.
Varit ute sedan elva-tiden i förmiddags och flängt eftersom det var Johannas student som stod på schemat idag, och innan vi åkte in till stan behövde jag och Gina iväg och införskaffa presenten. Meningen att vi skulle hem till henne sedan, men helt plötsligt skulle det inte bli förrän vid halv nio och då kände jag att det tyvärr inte riktigt funkar :( Hon bor mitt i stan och jag en bit ifrån, och jag har att göra hemma och det är typ tidigt i morgon som gäller.

Nu är jag bara trött och varm, med en antydan till huvudvärk.
Vädernissarna säger att det ska bli lite sämre väder i morgon, men i det här läget behöver det inte vara något negativt - som det är nu är det alldeles för varmt! Så en svalare temperatur och kanske lite molnigt/mulet känns nästan välkommet. Ja, helst vill man väl kanske inte ha det mulet.

Är rätt lugn nu, men jag tror att det kommer ändras lagom till det är dags att sova (i morgon kan det nog kännas en del i magen med!), för då lär man ju få den där känslan man fick kvällen före julafton eller födelsedagen när man var mindre - haha den kommer nog fortfarande ibland när jag tänker efter! :P

I alla fall, keep me in your prayers! ;)

Inga kommentarer: