söndag, juni 07, 2009

Take off all your preppy clothes

Jag känner mig väldigt oorganiserad just nu och inte alls kapabel att ta itu med saker - vilket är så där lagom bra eftersom det finns en del saker som skulle behöva lite översyn.

Anyway, that's why I've sort of gone all M.I.A.
Var i alla fall och röstade i dag för allra första gången. Jag vet knappt vad jag röstade om och det kändes mest jobbigt att behöva gå utanför dörren för att behöva ta sig till vallokalen (som i mitt fall är gymnastiksalen på min gamla mellanstadieskola), haha. Men den ligger rätt nära och själva röstningen var över på typ fem minuter, så nu har jag i alla fall gjort det.

Tänkte nog se Supernatural som går på Kanal 5 ikväll med. Har ju redan sett det, men detta är ett rätt roligt avsnitt - killarna återvänder till en av sina gamla skolor. Bl a bjuds vi på Jensen i tajta, röda shorts. Who would wanna turn down an opportunity to see that more than once, eh? Haha

1 kommentar:

Sandra sa...

svar: Haha ja, du tänker pågårdagens avsnitt? mm yes i would...very much!! :D