måndag, juni 29, 2009

Truth be told, simple and bold

Jag borde inte sitta klistrad framför TV:n(/datorskärmen) för att glo på fler serier än jag gör, men det är som en förbannelse. I sort of just have to. Sort of.
Anyhoo... Senast på tur står väl serien Privileged som visas på kanal 5 kl 19.00 på söndagar sedan... är det tre veckor tillbaka? Anyhoo igen, det jag skulle komma till var att snacka om, ska vi kalla det förvåning, när i dagens avsnitt helt plötsligt en bekant melodi spelades - Amanda Jenssens "Do you love me"! Detta hade jag minsann inte väntat mig.
Vet att det råder delade meningar om den här tjejen, själv gillar jag henne (även om jag kan tycka att det var lite dålig stil att inte dyka upp i Idol den där gången, men i alla fall), men jag tycker att det är väldigt kul i alla fall! Känns som att det kanske visar att Idol-juryn hade rätt i det de sa, att hon skulle göra sig bra utomlands, för på något sätt måste ju personerna bakom serien fått nys om A.J.! Och det är minsann inte alla som får spelas i en amerikansk TV-serie - och speciellt inte de som ändå inte är sådär jättekända ens i Sverige. Typ. I think you get it.

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Du, jag satt där och kände igen låten men kom inte på vad det var för någon. Sen kom det och jag undrade vad sören den gjorde i den serien.
Men jag tyckte inte det lät riktigt som Amanda's röst... Undrar fall det var någon annan eller om jag hörde fel.

Thina sa...

Hahaha! Som sagt, oväntat var det i alla fall ;)
Jag tyckte att det lät som Amanda, men man vet väl aldrig...

niffin sa...

Å, Amanda! :D