söndag, maj 31, 2009

Looking for freedom

Mitt hår är så platt och fint nu! :D
Var ju hos frisören igår, klippte som sagt dock bara topparna så det är inte alls stor skillnad på frisyren i sig, men hon ställde sig och plattade håret så att det blev rakt. Hon hade förövrigt värsta proffsplattaren - hon hann knappt plugga in den innan den var varm! En sådan skulle man kanske ha... ;)

Synd att håret måste tvättas bara, då blir det ju lockigt igen! Sa på skämt att jag inte skulle tvätta det förrän på onsdag, men jag tror att jag ska motså den frestelsen... :P Haha

Nu är det ta mig fan inte långt kvar! Om drygt 48 timmar gäller det...

1 kommentar:

Cadie sa...

Åh, spännande, spännande! Vi har satt upp partytält idag och börjat förbereda, det känns i magen! Tror du vi överlever tills på tisda?