torsdag, maj 21, 2009

Nu kommer Balltorpsborna in!

Jag funderar på att göra något åt mitt fönster idag - redan! :P Haha


Bilden tagen alldeles nyss.

Jag fick ett halvt begär att göra det redan tidigare under veckan. Men varför gjorde jag det inte då, då? Jo, eftersom jag fick för mig att göra det precis innan jag var tvungen att gå till bussen för att åka till skolan - vilket väl antagligen också var anledning till att jag funderade på att göra det då in the first place! Haha är jag bra eller är jag bra? ;)

2 kommentarer:

Sparkling sa...

ne precis, fattar inte varför man måste köpa en lyxblomma.

btw vad önskar du dig i studentpresent?

(och ta ned kulorna nu!:P)

Thina sa...

Ja, så onödigt!

Gah, jag hatar den frågan! Jag är ju bara glad att du kommer - och att skolan är slut, tihi