lördag, maj 23, 2009

Rollin' down the highway like a rocket

Med tanke på hur mitt rum ser ut (typ bombnedslag), och har sett ut en längre tid, är det nog dags att jag från och med nu utropar den här dagen till städdag. Grymt tråkigt, men jag tror faktiskt inte att det behöver ta så jättelång tid om jag bara ger mig på det. Tänker inte ta mig an allt småplock, men bara så att man kan röra sig i rummet utan att behöva trampa på något.
Pappa har förvånansvärt inte sagt något om hur det ser ut, men jag är övertygad om att jag vet vad han tänker... Så det blir väl ett sätt att göra honom glad med.

Ikväll kl 21.05 visas Fantomen på operan på SVT2, så den funderar jag på att se. Har varit lite nyfiken på den ett tag.

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Då skulle du se mitt rum. Det är värre än värst. Haha!! Lycka till med städningen!

Ja! Se TPOTO ikväll! Den är så bra!!

Cadie sa...

Maaw, har du inte sett phantom of the opera? Hoppas du såg den igår då, den är helt underbar!

Good luck i efterskott med städandet, btw ;)