söndag, maj 24, 2009

Let the sunshine in

Är en sådan underlig känsla: det är söndagkväll nu, vilket är lika med skola imorgon bitti. Men nu är en av få gånger då det faktiskt inte känns speciellt jobbigt, för nu vet man att man verkligen är inne på upploppet! Imorgon inleds sista skolveckan någonsin under gymnasiet, som dessutom bara blir fyra dagar lång, och när nästa helg är över väntar en ledig måndag och sedan är det helt plötsligt dags. Studenten!
Visst, jag räknar dagarna och så, men jag tror ändå inte att jag riktigt kopplat hur lite tid det är kvar.

Kan ni inte allihop hålla tummarna för sol över Göteborg (ska det vara så så kan det räcka med ett lokalt solsken över Stena Line's tysklandsterminal haha) nästa tisdag runt klockan 14.00?
Om regn varenda dag fram tills dess är vad som krävs, då är jag villig att ta det!

2 kommentarer:

niffin sa...

Jag håller fr o m nu!

Thina sa...

Det tackar vi för! ;D