söndag, juli 12, 2009

All the love I've met, I have no regrets

Tänkte jag kunde berätta... Var inne på studera.nu och såg att jag kommit in på engelskakursen jag sökt till hösten! Hade fått för mig att man snällt skulle sitta och vänta på att farbror brevbäraren skulle komma med a hard copy i brevlådan, men kom på att så kanske inte alls var fallet. Turned out I was right.
Skönt att officiellt veta att man har något som väntar på en till hösten!
Jag vill inte verka smug eller något, men jag var ändå rätt säker (trots de där små orosmomenten) på att jag skulle ha en plats. Men som sagt, skönt att veta att det är officiellt nu. Fast känslan jag har nu är ganska lik den som jag hade när gymnasieintagningen var klar - inget speciellt egentligen (för många är ju sådant här en riktig nagelbitare!). Det är... jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det... more like a matter-of-factly. En bekräftelse bara på något man nog egentligen redan visste. Oj, vad bra det gick att inte låta smug då... Haha
Nu gäller det bara att lyckas söka studiebidrag från CSN också. Fattar inte vad det är, men krånglar nåt så in i bänken varenda gång vi försöker. Får kanske ge upp att försöka via e-legitimation och göra på nåt annat vis. Har inte kollat deras hemsida efter vilka andra möjligheter jag har än.

Damn CJ! Du har fått mig att köra "Rooftops" på repeat här nu! ;P Haha. Btw, vi får försöka ta tag i din design snart igen så det kan bli färdigt! :)

7 kommentarer:

Sparkling sa...

Grattis! :)

Sarah sa...

Det kanske är jag som är ditt lilla orosmoln med mina inte så entusiastiska berättelser om högskolan :p
Men grattis i alla fall. I knew you could do it ;)
Om det är samma sorts kurs som jag läste kommer du i alla fall bli påtvingad en hel del hyffsad litteratur.

Gina sa...

Grattis Grattis=)
För mig kommer det nog ta en evighet innan jag hittar en bra linje. Har redan försökt:/
Men va fan jag ska inte misströsta. Jag hatar ju skolan så:P

Cadie sa...

GRATTIS PAT! Ingen förtjänar att komma in där de vill så mycket som du :D

Och angående CSN... De vet inte hur man hanterar internet. Period.

niffin sa...

Yay, grattis!! :D

Stookiglia sa...

Vad bra att du kom in! Grattis!!

Thina sa...

Tack allihopa, everybody! ;) Haha

Sarah > Haha nää, det är ingen fara. Var mer betygen som bekymrade mig ;)