tisdag, juli 07, 2009

Återvinning

Okej, nu kommer en grej som jag valt att hålla på, pga att folk kan ta illa vid och sådant där. Men samtidigt, det är bara på skoj och det händer alltid en massa sådant här när någon känd dör eller dyl och har saker i bagaget. Så här kommer det, ett SMS som jag fick ta del av... jag tror det dagen efter att Michael Jackson gått bort:

Michael Jackson skall inte kremeras, han består till 86% av plast och skall därför smältas ner till lego, så att barn kan fortsätta leka med honom.

Jag personligen tyckte att det var kul - naturligtvis inte att han är död, men alltså... Man får ta saker med en nypa salt helt enkelt. I det här fallet har jag väl rätt enkelt för det eftersom jag inte hade någon direkt relation till honom.
Förhoppningsvis kan fans/folk i allmänhet läsa det utan att ta allt för illa upp.

Inga kommentarer: