lördag, juli 04, 2009

Got me going crazy

Åh, jag håller på att bli tokig! Letar efter en låt med den här texten:

You can't go on anymore, there's a fine line drawn on the door
There's a sad song stuck in your head and some memories under your bed
Now, I know I've gotta be strong as the days keep dragging along
All the thoughs get carried away [...] left with nothing to say
(Be?)cause I'm waiting for an elevator that can take me anywhere but here

Men den verkar ju inte finnas någonstans!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAH!
Får inga fullständiga matchningar på texten alls, så jag har inte den blekaste om vad varken låt eller artist heter :(
Nästan som om den inte fanns ju. Men det måste den ju obviously göra, eftersom den var med i slutet på avsnitt 4x05 av serien Wildfire. Hittat nåra fler på nätet som sökt efter låten, men de verkar inte ha fått nåra vettiga svar heller, vilket inte hjälper mig. Har även hittat länkar till abcfamily.com (serien tillhör kanalen ABC Family) där folk verkar ha ställt frågan vad låten heter med, men naturligtvis funkar de inte för mig!

Om någon vet något alls om den här låten är jag mer än idel öra!

4 kommentarer:

Ginq sa...

ett tips är att lyssna på refrängen och lyssna noga efter vilket ord som kan tyckas vara namnet på låten. så gjorde jag med erik hussles låt hurtful. Det gick sketa bra^^

Thina sa...

Det brukar funka vanligtvis, men den här låten verkar på riktigt inte finnas att hitta någonstans... :/

Gina sa...

jag har letat och letat efter låten men kan inte hitta vem det är som sjunger den. har även frågat andra på nätet men ingen har svarat:S

Anonym sa...

The song is by Cliff Hillis and it's called Elevator.