fredag, juli 31, 2009

Do or do not... there is no try

Nada går det att se på TV idag och inte mycket att göra i övrigt finns det heller. Undrar om jag ska inleda den länge påtänkta Operation: Se alla Star Wars-filmerna? Sa en gång att jag skulle göra det vid ett tillfälle då vi hade alla på DVD. Det har vi väl bara haft i åttiofyra och trekvarts år nu - let's call that besides the point haha.
En lärare sa att jag skulle få IG i kursen bara för att jag inte sett en enda av filmerna (okej, jag har faktiskt sett delar av vissa - främst de äldre tror jag - men i alla fall). Jag fick aldrig något IG. Undrar om han glömde? Haha

Vi tar ett intro med, för det var inte i förrgår! Dock inte ett Disney-relaterat idag, nope, idag blir det Björnes magasin! Brukade sitta och hitta på egen text till musiken. Blev olika varje gång haha. Och något som slog mig nu när jag tittade igenom det: vilken jäkla bra krita han måste ha hittat! Hahaha

Inga kommentarer: