söndag, augusti 02, 2009

Why bounce around to the same damn song?

Star Wars-projektet blev uppskjutet på obestämd tid. Nu är det i stället projekt-få-ordning-i-rummet som gäller. Fick upp nya gamla hyllor (suttit inne hos lillebrorsan förrut) på väggen. De bytte av med annan som hängt där innan, men då dessa är mer som små bokhyllor (ja, jag kan inte riktigt förklara det på nåt annat vis tror jag. Från IKEA i alla fall och är egentligen tänkta att användas i badrum...) så kommer det rymmas lite mer i dem. Vilket betyder att det är gå igenom garderob-bokhylla-skrivbord-lådorna under sängen-allt som man kan tänka sig som gäller för att kanske få ordning en gång för alla. Detta kommer sedan hålla i ca fem minuter, men då kan man i alla fall titta tillbaka på de fem minuterna och tänka att "fan vad snyggt jag hade det då i alla fall!" It's the circle of life ;)

Och bara för att jag inte har något bättre för mig tar vi och lägger upp ett t-shirttryck som jag snubblade över nån gång som inte var alldeles nyligen:

Haha, I don't know about you, men jag tycker att sådant här är skitroligt! :D

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha bra text :P