lördag, augusti 15, 2009

Ayo technology my ass

Det där jävla Sims 3 säger jag bara!
Har suttit och spelat lite med M nu och det slutade bara med att han blev väldigt ledsen och besviken eftersom hans gubbe som han lagt ner jättemycket tid på försvann pga att vi gjorde ny gubbe och stad till mig - och vi gick ju igenom hela proceduren med att skapa en ny stad och allt möjligt just för att inget skulle hända med hans. Trodde att vi gjorde rätt och var "försiktiga" (det lät fel, men kommer inte på något bättre sätt att beskriva det på).
Nej, jag tycker att det är alldeles för komplicerat för att det ska vara värt det! Fattar inte alls vad skaparna har tänkt sig.
Tacka vet jag Sims 2 - kommer definitivt hålla mig till det.

1 kommentar:

Sarah sa...

Det finns helt klart en massa buggar i nya Sims. Och hela det här med att ens simmar fortsätter sina liv - helt okontrollerat - när man inte är där är jag inte ett särskilt stort fan av. Dessutom försvann min ena (min favorit!) helt plötsligt! Det står att huset är obebott, men varför kommer då hembiträdet dagligen..?
Louie hade samma problem, att en av hennes bara försvann, men hon dök upp igen, flera "år" senare. Helmysko spel!