söndag, augusti 30, 2009

Counting all of the stars at night

What can I say? I'm pretty shaky right now...
I morgon börjar det. Introduktion och diagnostiska tester (which I still don't see the point with...). Och sedan är det första lektionerna på tisdag. Egentligen heter det väl "föreläsningar" nu när man ska gå på universitetet(!!!), men jag säger lektioner. Funkar lite bra. Nu svamlar jag igen. Som alltid. Nervös? Ja, det sa jag väl nyss ja... Hjälp, jag vill inte! :O

Uhm, just det ja... Ny design var det ju. Obviously går det inte så jättemycket framåt. Jag vet vissa förändringar jag vill göra, men inte resten. Gillar - nej, nästan älskar! - ju mitt citat på sidan, men med det jag planerat kommer det bli lite för långt. Så jag behöver ett nytt. Men vad? Vill ju att det ska vara ett som jag kan trivas med en längre period och som jag känner some sort of connection till. Och så ska det inte vara för långt. Jag samlar i-landsproblem på hög.

Inga kommentarer: