torsdag, augusti 06, 2009

Cleanin' out my closet

Jag har gått ner mig i städarträsket - trodde jag väl aldrig att jag skulle säga!
Jag. Har. Så. Mycket. Saker!
Tredje städardagen idag och det går lååååångsamt. Det som tar tid nu är att sortera alla skolpapper - måste ha sparat varenda jävla ett som jag någonsin har fått! I alla fall de senaste sex åren. Nåja, högstadiehögen är väl mer eller mindre klar, så nu väntar gymnasiehögen. Sedan är det bara resten kvar... Slängt en hel del har jag gjort redan i alla fall, alltid något.

Imorgon tänkte jag i alla fall bjuda på a piece of Thina, age 9! ;)

2 kommentarer:

niffin sa...

Det ser man fram emot! :P

(Varning, en liten bara. Kasta inte för mycket! Det som är sand nu, kan vara guld om ett par - eller tio - år. ;)

Thina sa...

Jo, jag vet. Varför tror du annars att jag sparat allt så länge som jag har? ;) But hopefully I know what I'm doing, för mycket har varit sådant som jag vet inte kommer ge mig något :)