fredag, augusti 14, 2009

Thina: the Movie - A soundtrack to laugh and cry to

I brist på andra (okej, roligare) saker att göra...

Öppna din musikspelare med alla dina musikfiler och tryck in shuffle/blandaren, och svara sedan på följande fråga. Efter varje fråga, klicka på nästa-knappen i musikspelaren så du får en ny låt.
Inget "låtsas vara cool" fusk med att välja låtar eller hoppa över låtar som kommer.

1. Inledande låt till filmen om ditt liv, när rollistan presenteras?
What you’re made of – Lucie Silvas
Jo, men den känns väl relativt passande?

2. Vilken låt spelades i himlen när du föddes?
Stick to the status quo – High School Musical
Uhm, ska det föreställa my first piece of advice or something? :P Haha

3. Vilken låt reflekterar över din skolgång?
On the way down – Ryan Cabrera
Jahapp… Jag har väl ändå tyckt att det oftast gått rätt bra för mig i skolan… Jag kanske hade fel? Haha

4. Vilken låt spelades när du blev/blir kär på allvar?
Désenchantée – Kate Ryan
Haha jo, men det där kändes ju verkligen betryggande!

5. Vilken låt spelades när du blev riktigt förkrossad första gången?
Sing my best – Plain White T’s
Well, that’s sort of… bittersweet?

6. Låten du nynnar på medan du jobbar?
I’m yours – Jason Mraz
Ja, det säger väl inte så mycket egentligen. Men jag antar att it’ll keep me going :P

7. Din bröllopslåt?
Too close for comfort – McFly
Am I being Punk’d? Is that it? Hahahaha

8. Låten som spelas när du blir med barn/får din tjej med barn?
Far more – The Honorary Title
Seriöst, no comments! Hahaha

9. Låten som spelas när ditt barn föds?
The great escape – Boys Like Girls
Jag vet inte… Känns något… Where exactly am I going with this? Hehe

10. Låten som spelas till din dödsscen?
This is the last time – Keane
Hahahahahahahahaha! Förlåt, jag kunde inte låta bli. No more words necessary

11. Din egna utvalda begravningslåt?
Chemical party – Gavin DeGraw
Ja, jag antar att vi alla vet hur jag kommer att dö då! :P Haha

12. End credits - låt?
Good luck – Basement Jaxx
Vad ska jag säga? Jag ser ut att ha ett riktigt lyckat liv framför mig! Haha

Inga kommentarer: