onsdag, augusti 12, 2009

A little faith in amongst the doubt

Senaste tiden har jag börjat få upp öronen för Walesiska bandet Lostprophets (jag vet faktiskt inte om det stavas så eller om det ska vara Lost Prophets - Wikipiedia och många andra ställen på nätet säger alternativ ett, men lika många gånger stöter jag på alternativ två så... jag blandar lite :P Haha Men CJ kanske kan shed some light over it for me annars?)

I alla fall... Har ju inte hört såååå många låtar och inte alla av dem jag har hört har riktigt fallit mig i smaken, men finns nåra som gått rakt in i själen på mig och de går numer på repeat här - via allas vår vän YouTube :P
Den här godingen korsades mina vägar med så sent som idag; "Can't catch tomorrow (good shoes won't save you this time)"

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hörde en låt (rooftops) med dem för ett par år sen, och då var den bra i alla fall (hoppas man tycker samma nu, hehe), men jag lyckades aldrig få tag på den, TROTS att den var populär, internationellt sett... Hojta om du har den, vetja ;)

Thina sa...

Åhh, ja det var första låten jag hörde med dem - och älskade direkt! Har tyvärr inte, men vill! Men får jag bara tag på rätt person så har jag den snart i min ägo! ;)