fredag, augusti 21, 2009

Here comes the bride

Okej, jag mår lite bättre idag men är fortfarande täppt i näsan - thank heaven for nässpray! - och snuvig och allt det där som en förkyldning innebär men i alla fall. Pallar dock inte berätta om gårdagen nu heller, men det beror kanske mest på att nåt annat fångade mitt intresse...

...mamma visade mig nämligen videon här nedför för mig förrut och sa innan den riktigt började något i stil med "när du gifter dig så får du inte göra så här!" Mohahaha tänkte jag då och funderade på det inte därför är precis vad jag måste göra, haha! Men vad kan man säga? Alla sätt är bra förrutom de dåliga ;)

Oh oh, right! För bara en liten stund sedan slog mig något genialt! Ni känner väl till Ottos frukt och tapeter, right? Jag tror att nästa på listan ändå måste vara Stens saxar och påsar! :D That's so gonna be my next project.

4 kommentarer:

Sparkling sa...

haha ja älskar den videon, så rolig e den :D

Sarah sa...

Best wedding - wait for it - EVER!!!!!!!!!!!!!

Det där är ju så genialt att man nästan funderar på att starta en idébok till ett framtida bröllop.
Videon klargjorde för mig att jag SKA gifta mig nån gång i framtiden. Det behöver ju inte vara trist. Och i en kyrka dessutom..!

A big round of applause for the wedding planner!

Stookiglia sa...

Lägg av! That was awesome!!!! Den dagen ska ju vara speciell och detta var ju genialiskt! Och om någon är nervös lär ju nerverna släppa en del när man släpper loss med. Grymt bröllop!

niffin sa...

Haha, heelt underbart! :D