onsdag, augusti 19, 2009

I don't need sleep and I lost my keys

I morgon tar vi ett nytt vuxensteg och åker in till stan för registrering vid universitetet. Jobbigast med det just nu är faktiskt att jag måste gå upp mycket tidigare än jag vanligtvis gjort i sommar! :P Haha Men det underlättar mycket att inte behöva göra det själv - CJ's coming with *fjortishjärta*

Massa annat som ska göras i samband med det med - typ köpa resten av böckerna jag behöver, samt kompendium. Redan fått tag på nästan alla böcker jag behöver, begagnat så det gick på 600 kr, vilket är drygt 400 mindre än vad jag räknat med + att jag kommer kunna ta resten av böckerna på presentkort!
Men det svider såklart alltid att behöva lägga ut pengar på såna där tråkigheter! Speciellt på den där kåravgiften som jag inte alls vet vad den ligger på - tycker de borde ha med det i informationen faktiskt. Kommer inte ens ha glädje av det, för att citera Sarah: Varför ska jag behöva betala för nån annans festande?!

Men allt löser sig väl. After tomorrow we'll know more how exactly.

Oh yeah, städningen av mitt rum har legat på undecided hiatus nästan två veckor eller något nu! Haha

3 kommentarer:

Sarah sa...

...but I've got so many friends. And they keep, keep me coming back for more. Another night, another score. I'm faded, bottles breaking!

(Eh... ooops. Kunde inte låta bli. Världens goaste pågar ju :D )

Jag frågade Mim och Lou om kåravgiften, den är på 300 eller 350kr tydligen.
Vad konstigt förresten att du måste registrera dig redan nu...

Unknown sa...

Haha fint! ;)

Mmm, mamma ringde och frågade - för mig skulle det bli 310 spänn. Fuck them!
Tidiga registeringen kanske beror på antalet anmälda till kursen eller nåt...

niffin sa...

Den där hiatusen kanske kan frambringa fler "blasts from the past" när den bryts i sinom tid? ;)
*hoppas*