tisdag, juli 21, 2009

Fly with me to Bountyland

Idag har jag gjort det jag inte borde: suttit vid datorn heeeela dagen. Fan vad jag är bra! Men jag skyller på Maria, haha :D
Insåg igår att mitt mellannamn är Procrastination. Haha jag måste ju definitivt lida av det där, you've all heard my stories. Solklart fall! ;)

Nu blev jag uttråkad. Kan inte bestämma mig för ett intro idag, så vi tar en låt i stället: Lollipop (Candyman) - Aqua

Lyrics som "I wish that I were a bubble gum, chewing on me baby all day long. I will be begging for sweet delight until you say I am yours tonight" bråkar man bara inte med! - För annars får man de där aliensen efter sig! Haha :D

3 kommentarer:

Maria sa...

haha din jävel skylla på mig och grejer :D

vad du är söt, hur många ggr har du hänvisat till wikipedia idag? :D

Thina sa...

Äsch, det tål du! Hahaha
Jag vet inte... Två? Tre? Eller är det mer? Haha, I tell you, mitt minne suger! :P

Gina sa...

jag har också suttit vid datorn hela dagen idag, och tjänat pengar