lördag, oktober 28, 2006

Här kommer alla känslorna...

Jag blir trött. Orkar inte. Det är för mycket på en gång. Dela upp er för fan så jag får vila nån gång ibland! Hur fan ska man veta vart man ska börja? Blir förvirrad. Jag är tillräckligt förvirrad redan som det är! Men om vi skulle dela upp det i nåra punkter...?

  • Du tror att du vet allt. Det gör du inte. Att du inte nån gång själv kan förstå hur du låter?! Det är en jävla skillnad på att veta och tycka. Så det så. Det skulle vara fint om det åtminstonde NÅGON gång kunde kännas som att du brydde dig, att du kunde vara lite mer stöttande. Men vad vet jag, det kanske är för mycket begärt.
  • Skolan. Alltid en plågoande. Det är lov, men har ändå tre stora läxor. Jag orkar inte. Och jag intalar mig att jag ska sätta mig ner och ta tag i det i tid så jag slipper sitta i panik på söndag kväll klockan 10 - vilket jag råkar vara expert på. Men det kan jag ju glömma med en gång. Jag funkar inte så, kan aldrig göra det som jag sagt, jag vill skjuta på det. Inte behöva tänka på det just då. Men visst fan straffar det sig. Varje gång. I better shape up this time. För min egen skull.
  • Föregående punkt kan egentligen utvecklas. Skolan. Jag passar inte in där. Inte nu. Det är så fel. Fel klass. Ingen bryr sig. Inget motsvara förväntningarna. Trodde fan aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar Unni! :-o (Alla som haft henne förstår vad jag pratar om.)
  • Mer då? Jag minns inte just nu. Det gör jag fan aldrig. Hata. Johan kanske? Va så säker på att han skulle åka igår. Hade egentligen inte kunnat försvara honom om det blev så, fick lite kareoke-på-skolfesten-känsla över hans framträdande. Mekaniskt, ni vet. Men visst fan är jag glad att han är kvar. Han är söt och han KAN sjunga. Han måste bara plocka fram det igen. Rock on ffs! Och på jakt efter ny tjej, man kan ju iaf få drömma ^_^
  • Var nog typ allt. Känns som att det va mer i går. Och det var det nog också. Lär väl visa sig... Fick åtminstonde en glad nyhet igår; MVG på matteprovet! Det hade jag fan aldrig trott! Trodde Äpplet skojade när han visade mig! Håhådelali!
  • Förresten, Äpplet. ROTFLMAO. Önskar att ni fick se honom! ^_^

Är det nu man ska klä på sig? Och äta nåt. 3/5 av familjen är borta, och lär bli nåra timmar. Skönt. Tror jag ska se Spiderman 2 sen. Fick lite sug efter att ettan visades på TV igår.

4 kommentarer:

Sparkling sa...

stackaren :( ja tkr du ska kolla me kunskapsgymnasiet om de har en ledig plats på sitt medie program ;)

Thina sa...

haha neeej det vill jag inte (A) å fatta hur jobbigt det skulle bli å byta NU! :P

Sparkling sa...

har en kompis som funderar på å byta nu hihi

Thina sa...

men det är hon det ;P