lördag, oktober 21, 2006

Tröst i misären

Jaa, så hela det där med MSN va inte så invecklat, egentligen. Allt som krävdes va att man avinstallerade och installerade på nytt.
Så nu när det funkar, märker man i princip inte att datan har vissa andra brister, trots allt. Var väl bara det att när MSN va borta kände man sig smått handikappad, och som att allt va fel. Skönt att man på nåt sätt hade fel! :)

Nu borde jag kanske läsa lite i Flugornas herre. Usch, har allt för mkt på en gång. Har nog skjutit upp allt lite väl... Att jag aldrig lär mig!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Skönt att du lyckats tämja datorn - dom kan ju vara lite jobbiga att ha att göra med ibland.

Lord of the Flies läste jag när jag pluggade och jag fullkomligt älskar den - trevlig läsning!

Thina sa...

Jo, jag vet det allt för väl! Haha Men som vanligt va det farsan som fick komma till räddning :P

Ja, i 9an fick hela min klass läsa den, å sen såg vi filmen. Tyvärr den nyare versionen, den stämde ju knappt överrens med boken till 1/4 ens känns det som!! :(
Så fort jag får möjligthet ska jag se den äldre versionen oxå ^_^