söndag, oktober 08, 2006

Utmanad

Jaha ja, det här hade Pakselinan tänkt att jag skulle tillbringa eftermiddan med :P Ja, får la gö det då! ;)

Körkort ( ) Nee, har ju bara haft tillåtelse å övningsköra i ett halvår, å inte ens det har blitt av!
Bil (x) Tekniskt sett, så ja. Familjens.
Matservis (x) Jag tror det i alla fall :S Nåt har i som står nere i vitrinskåpen åtminstone! :P
Soffbord (x) Såklart vi har ^_^
Ica kort ( ) Nää va ska jag ha det till?!
Hemförsäkring (x) Är jag nästan 100 på att vi har, annars skulle jag bli förvånad!
Eget boende ( ) Nej, tyvärr inte. Även om det är skönt å bo hemma ibland oxå när det kommer till sånna där viktiga saker :P
Fast inkomst ( ) Ne, kan ju inte ens säga att jag har fast månadspeng, för den är det nåra vissa föräldrar som glömmer av!
Köksbord (x) Nej jag äter på stolarna. Så klart vi har!
Finglas (x) Det kan man nog kalla dom att dom är, ja
Betalkort ( ) Inte än
Toarullehållare (x) Två stycken till och med! ^_^ Det du! Mohaha
Duschdraperi (x) Två sånna har vi också! ;)
Barn ( ) Förhoppningsvis om nåra år! :)
Sambo/make/maka ( ) Det ska jag väl inte påstå... :P
Spelar bingolotto ( ) Nej, det va äna ett tagsen man gjorde det sist!
Tippar på lördagar ( ) Varför skulle jag göra det? Tia-lotter är bättre!
Internetbank ( ) Nää, inte jag i alla fall. Mamma å pappa har.
Organiserat skafferi (x) Det är väl lite si så där med det där. Men dom försöker ju :P
Färsk mat i kylskåpet ( ) Inte för tillfället.
Slänger dina håliga sockar ( ) E du go eller?! Haha, nej, det är jag kass på!
Går på reklamer på tv ( ) Inte enligt min mening i alla fall! Jag är för smart! ^^
Har fläckborttagningsmedel hemma (x) Jag tror det!
Pensionsfond ( ) Är inte riktigt i behov av det än.. ;)
Sopsorterar (x) Egentligen borde det sitta ett halvt kryss där, sen så får man tolka det hur man vill.
Prenumerar på någon dagstidning ( ) Nää, morsan sa upp GP för ett tag sen.
Letar middagstips ( ) Står inte för middan.
Blir arg när skorna inte står på sin plats ( ) Ehm.. nej haha. Förresten så brukar dom göra det, så jag vet faktiskt inte!
Får majoriteten av post i räkningsform ( ) Nävör! ^^
Har en stavmixer ( ) Inte längre, han är död sedan länge!
Äter söndagsmiddag (x) Middag är det ju om inte annat. Svårtolkad fråga :P
Försöker att inte svära ( ) Du har nog inte alla getter i hagen! Haha
Sorterar tvätt ( ) Jag vet knappt hur en tvättmaskin ser ut ;P
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ( ) Naje. Vi äger dock ett par handdukar med den texten på, men vi brukar inte använda dom till det.
Mobil abonemang ( ) Nepp, kör kontantkort i stället. Billigare.
Hemtelefon (x) Tänk att jag har det! ^_^
Veckohandlar ( ) Nee
Medlem i hyresrättsföreningen ( ) Betvivlar det starkt.
Gardiner (x) Ja, lite överallt. Mina är silvriga.
Dukar (x) Ja det händer att jag gör! Haha nu var jag rolig ^^ Men ärligt, ja, nåra har vi nog.
Överkast (x) Från IKEA. Men pallar aldrig bädda :P
Kuddar för prydnad (x) Jupps, en. Gjorde den i syslöjden. Skitcool!
Fler än 5 kryddor hemma (x) Jajemensan!
Fruktskål på bordet ( ) Ytterst sällan!

Tror det är meningen att jag själv ska utmana nån här, men eftersom jag inte känner till nån bra, skiter jag i det!

3 kommentarer:

Paks sa...

Japp det förväntar jag mig :D

Thina sa...

Yäh yäh :P

Sparkling sa...

börja läs min blogg muhaha