söndag, oktober 08, 2006

På god väg!

Tänkte lämna en liten uppdatering på mössfronten, för er som inte har nåt bättre för sig! :P
Har nu fått alla tre streckkoder som jag tejpat fast på talongen, som jag i sin tur lagt i ett kuvert som jag skrivit adressen på. Nu behöver jag bara ett frimärke, posta brevet, och om tre till fem veckor jag har min mössa! ^_^
Jag förstår om ni blir avundsjuka, men det är bara för er att gå till ert närmaste snabbköp och göra lika dant, så är saken biff! ;) Hehe

Jag måste för övrigt låna Janne Långben - the Movie av min moster inom en snar framtid, jag har skaffat låtarna som spelas i den på engelska. Nu vill jag se filmen igen. Det var så längesen, och den är bra! :D

Måste göra labbar och skit för webben också. Jag orkar inte!!! :( *nära på spyr*

Hejdå!

1 kommentar:

Maria sa...

ååh den filmen är så söt! :D