onsdag, oktober 04, 2006

Kanelbullens dag

Ja, så i dag var det då Kanelbullens dag. Vem kan ha missat det?! ;)
I like kanelbullar, så detta är en bra dag tycker jag ^_^
Hur som haver (barnen kär haha), så träffade jag den underbara Sparkling i dag! :D Jag skulle åka buss från Korsvägen till Kungsportsplatsen. Kanske låter enkelt för vissa, och ni kan bara vara tysta nu, men när man hittar så bra (läs: dåligt) som jag, då är det fanimej inte det! :P Okej, inte så svårt var det, men det kunde varit lättare i alla fall.
Men jag kom allt fram utan allt för stora men - känner mig otroooooooligt duktig!
Vi gick för att fika. Naturligtvis kanelbulle! 20 spänn kostade den. Va fan, de är billiagre i affären! Fatta hur mycket pengar alla de där caféerna tjänar!!
Och så tog vi gratis vatten att dricka, de ska fan inte tro att de kan lura mig på mer pengar! Mohahaha
Precis innan vi skulle gå testade jag gurkvatten. Jag förstår inte vitsen. Det är ju som att smaksätta vatten med... vatten!

5 kommentarer:

Sparkling sa...

Men deras lokaler kostar en massa :P
Men de smakade lite gurkigt i eftersmaken...hihi
vi fick gurkvatten på quigongen åx¨å haha

Maria sa...

Är det kanske nyttigare då?

Kul att ni fikade tillsammans :) Jag vill oooockså

niffin sa...

20 kronor för en bulle???? Mäddness!

Thina sa...

sparkling > Dom får la skaffa billigare lokaler då! ;) a, lite haha

maria > Ja, kanske det..! Haha. Men då får du la se till å pallra daj hit då! ^_^

soul_bird > Erkänn! Haha Jag menar, det va ju trots allt Kanelbullens dag, då kan dom vara snälla! ;D

Sparkling sa...

men 20spänn för bulle e OK men 20spänn för dricka som kostar 1kr i back suger...

ja kanske lite mineraler lr nått i de

håller me thina du får pallra dig hit :)