söndag, oktober 29, 2006

Vintertid

Ja, så var det vintertid igen.
Hatar när man måste ställa om klockan, oavsett om det är till vinter eller sommartid! Har typ nån tvångstanke eller nåt när det kommer till det; jag går runt - framförallt första dan, men ibland även lite dagarna precis efter - och tänker att "ja, nu skulle klockan varit si eller så". Sedan så blandar jag ihop allt och måste tänka efter jättenoga! Har varit så enda sedan jag var liten.
It makes me crazy! :P

Så vad händer i dag då? Absolut ingenting. Så vitt jag vet.
Ska försöka läsa ut Flugornas herre, och sedan eventuellt börja på läsloggen. Om jag verkligen lyckas förstå vad det är förnåt :S Ann kan inte förklara. Jag saknar dig Unni!!!
Om inte annat så är det i alla fall Ska du säga! (va fan e det för titel förresten?!), Sjunde himlen och NCIS i dag.
Fan va cool Tony är! DiNozzo is my hero! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner verkligen igen det där med tvångstankar när klockan ställs om... haha
Fast nu verkar det vara borta. Ganska skönt. Jag lever ju ändå alltid i min egna lilla värld, så jag märker väl ingen skillnad. Borde inte du heller ;)

//Hulda

Sparkling sa...

ja stör mej mest på att de e vinter haha

Thina sa...

hulda ;) -> Haha jo jag vet, men jag kan inte låta bli. Det har blivit en bit av min personlighet! Hahaha

sparkling -> Aa det har du fanimej rätt i! Hahahahaha