fredag, oktober 06, 2006

Så typiskt!

Nya skor. Jag SKA ha! Typ varit sur på morsan halva veckan för att hon "glömt" av att hon lovat att vi skulle ner till affärerna och köpa, jag visste ju redan vilka jag ville ha å allt. Så i dag, äntligen, åkte vi ner. Kommer in på Skopunkten, och där de senast stod står det nu något helt annat! Jag hittade ett par av dem jag ville ha. I storlek 42. Jag har 40. JÄVLA SKIT!
Men hon har i alla fall lovat att om inte pappa behöver bilen till nåt eller så i morron ska vi åka till Freeport och kolla, för jag är på jakt efter en ny plånbok också. YAAY.
Om hon nu inte "glömmer" av det med, eller så lägligt kommer på en annan anledning till varför vi ska skjuta på det ytterligare en gång. Men då lär jag gå redigt i taket, det gjorde jag redan i går, men detta lär bli värre, för jag pallar fan inte sånt mer. Det är alltid så, konstigt nog alltid när det kommer till mig! Nej, nu får det fanimej räcka!

Vill ha den bärbara datorn. Nu lär det kanske inte bli så, förmodligen inte rättare sagt, för ny information har uppdagats, och den är inte till det bättre. Men inget är helt säkert än, och det finns andra sätt att lösa det på. Bara det går fort.

Johan ikväll. Jag längtar.

Inga kommentarer: