fredag, januari 26, 2007

Allt och lite till

Satt och funderade på en rubrik, men eftersom det var en blandad kompott på g kunde jag inte välja en som jag skulle bli nöjd med som passade allt.

Så, först till det kanske mest uppenbara; ny tempelate. Thought it was time.
Vad som stör mig är att när man kollar på dem innan man väljer så har de ju ett visst teckensnitt å så tycker man: "åh, det vill jag ha!" Men sen när man ska skriva sin post blir det inte alls det, man måste ändra själv i efterhand! Hur jobbigt som helst. Vad gör jag för fel? Eller är det så för alla? Jag blir nästan galen. Men det löser sig väl alltid.

Nästa på listan:
Vad är det för fel på folk (läs: henne)?!
Människan är ju inte riktigt klok! Stay out of my fuckin' bussinesses (nej, jag kan inte stava. Ett av många ord som jag aldrig riktigt fått kläm på, kanske borde öva lite på det...)! Vad jag gör och inte gör angår faktiskt inte dig! Och som du beter dig... Man skulle ju kunna tro att du är fem eller nåt! Rätt patetiskt faktiskt, nästan så man vill skratta. Och det hade jag nog gjort med, om jag inte var så förbannad!
Förresten så fattar jag inte varför hon tog åt sig som hon gjorde, var ju inte ens henne det rörde. Egentligen. Det är nog det som är det mest skrattretande i hela den här historien.

Den här helgen ska jag ta hand om allt jag behöver få gjort i tid, och inte spara det till det sista på söndag kväll!
In fact, jag ska faktiskt se till att åtminstonde börja med det redan i kväll!
Känner mig nästan lite stolt över mig själv, vilket faktiskt inte är riktigt rätt eftersom som att jag ju faktiskt inte har börjat än. Haha
Men jag ska. Det har jag lovat mig själv. (Jo tack, den har man ju hört förr!)
Så därför borde jag ju inte sitta här egentligen.

Speciellt inte eftersom mormor, moster och kusinerna (så underbara!!) kommer senare. Visserligen inte före sex, minst, men i alla fall. Risken är ju att man bara fortsätter att skjuta upp, jag är bra på det. Riktigt bra faktiskt. Tyvärr.
Hur som helst så kommer man att få se dem i glasögon för först gången, har nämligen visat sig att deras syn var riktigt dålig! Who could have guessed?!
Så det kommer att bli lite spännande, kan jag medge. Men det känns konstigt, speciellt med tanke på att de är så små - tre och ett år (man kan nästan lägga på och ett halvt på dem båda två, eftersom att det blir så i mars. Knappt två måndader till dess ju. Märk väl att även jag fyller 17 då, och jag vill ha många presenter!! ;) Haha

Var det allt? Förmodligen inte, men det skulle ju inte vara första gången! Hahaha

Inga kommentarer: