måndag, januari 29, 2007

Långa måndagar

Måndagar är min längsta dag i veckan. Börjar 8.20 och slutar 16.30
Att sista passet är en dubbeltimme i programmering som hålls i en sal med drygt 30 pers och ingen möjlighet till luftkonditonering kan dessutom få vem som helst att bli trött och dåsig.
Första lektionen på morronen är dock estet. Vi har fått ny lärare där, och so far so good faktiskt.
De senaste två gångerna har vi ägnat oss åt charader, och senast i dag gick det ut på att vi i grupper skulle försöka förmedla olika låttitlar. Det var roligt!
James Bond tycktes dessutom vara att ganska återkommande tema :P
Men jag gillar sånna där grejer, för då får man skratta på lektionstid utan att läraren blir arg! Passar mig utmärkt! ^_^ Haha

Om jag la mig ner för att sova nu skulle jag faktiskt kunna somna! Men det får jag inte, för det är måndag, och vi vet alla vad det betyder! Just det, Cityaktuten och Supernatural! :D

Jag tror faktiskt inte att detta var det ämne som jag i första han tänkt mig att ta upp, men vad gör man inte när allt annat är som bortblåst och man inte kan bli av med känslan att "jag måste blogga, även om jag inte har nåt att säga!" Sen att det för det mesta är så i mitt fall, att jag inte nåt vettigt att säga, det är en annan femma! Haha det rimmade nästan! ^_^

Simma lungt i vattenpölarna!

3 kommentarer:

niffin sa...

Det var en hemsk lång dag..! :\

Anonym sa...

Vad fin din blogg är! :)

// MiaBallerina

Thina sa...

soul_bird > Joo, jag vet. Tur att den bara kommer en gång i veckan! ^_^ Haha

Märi > Aww, tack sötis!! :D