lördag, januari 06, 2007

"Jagglömdeavvadjagskullehaförrubrikånukommerjagintepånån"

Ja, vi kanske ska börja med gårdagen då?
Den var helt underbar! Även om det tog sin lilla tid innan vi alla var samlade...
Börjar med att Maria ringer medan jag sitter på tåget och säger "Jag har nog åkt helt fel" och min första tanke är "Helvete, vart e hon nu? Hur fan ska jag kunna hjälpa henne till rätta när jag knappt hittar själv?!" Visade sig sen att hon befann sig på Nordstan, vilket var vart det var tänkt att vi skulle gå. Hon hade hoppat av en hållplats för tidigt. Gaah, du får inte skrämma mig sådär!! :P Haha
Sa till henne och vänta där så skulle jag leta upp de andra två tokstollarna och komma till henne sen. Hittade bara Sparkling för Tobbe hade gått till ett annat ställe och i sin tur hittat Maria. Nu återstod bara att vi skulle hitta varandra. Det gick till slut! Haha
Sen sprang vi runt på Nordstan och var nog liiite högljudda hehe... Eftermiddan/kvällen avslutades på nåt café där vi satt ett bra tag och snackade mest massa skit. Tobbe blev nog lite uttråkad tillslut. Hahaha
När jag kom hem åt jag mackor med överblivna köttbullar från dagen innan. I fall nån undrade haha

Men det var nåt mer oxå. Men det har jag typ glömt av det med, så jag får försöka minnas och återkomma. Jag är bra, jag vet :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!! Det är inte lätt när ingen hittar, men det blir en kul historia av det haha!!

Anonym sa...

De där överblivna köttbullarna var ju jätteintressanta :O
(å dagen verkade mycket trevlig med, hehe)

Anonym sa...

ja vart faktiskt lite chockad över hur dålit du å tobbe hittade haha, ni får åka te stan lite mer =)
men kul va de iaf!

Thina sa...

mälin > Jaaa, men det var ju preciiiiis det jag var ute efter! :D

sarah > Menar du det?! :D Jag hoppades att nån skulle tycka det ^_^ Hahaha

anonymous > Jaa, vadårå?! Jag har inget lokalsinne! Fråga min mamma, hon har sagt att hon skulle skaffa GPS till min moppe. Har dock inte sett röken av nåt än... Haha

Maria sa...

hihi ja men trevligt hade vi i alla fall!

Sparkling sa...

Känn dig utmanad ;)

Thina sa...

maria > aa det hade vi verkligen! ^^

sparkling > ohh, ska genast kolla! :D