onsdag, januari 31, 2007

Matteprov

I morron har jag matteprov. Helvete. Jag ligger efter rätt bra på hela mattefronten. Helvete igen.
Usch, jag gillar inte matte alls! Är helt värdelös i det ämnet!
Okej, så jag kan ibland, och det finns dem som är värre än mig, men i mina mått mätt är jag totalt kass på matte!
Tack och lov är det inte det allra svåraste inom mattens värld som kommer på provet - men det behöver ju inte betyda att det går bra för det. Jag menar... det är ju mig vi snackar om här!
Hur som helst, ska verkligen försöka plugga till det här nu - även om jag är som jag är - men nu menar jag det (déjà vu, någon? :P)! Haha

Whatever, det får gå som det går. Det lär det ju göra i alla fall. ;)

"Det är pass på kungen!" ROTFLMAO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Matte borde avskaffas!

Thina sa...

Jag håller fullkomligt med! Jag ska bli TV-kock, så när sjutton ska matten komma till användning?! ;)