torsdag, juli 05, 2007

Historian med arken upprepar sig

Nu får det fanimej sluta regna!
Alla vattendroppar har regnat hål på mitt paraply!
Okej, det där stämmer inte riktigt, för jag har inte varit ute, så mitt paraply har inte ens varit i bruk. Men om jag hade det, så hade det säkert blivit så. Jag skojar inte, så mycket regnar det.
Jävla regn. Fan jävlar fan fan fan. Jepp, jag har ett stort vokabulär. Damn proud of it too! Så det så.
Men om man ska se det från den ljusa sidan: nu behöver man ju i alla fall inte åka till stranden för att bada! Det går alldeles utmärkt i valfri vattenpöl utanför. Yaay.

Allt är så tråååååååååkigt. Och nu kom det en dålig låt på radion med. Jag måste verkligen vara omtyckt av någon! Jag känner kärleken hela vägen hit.

Börjar fundera på att skapa en blogg om enbart tråkiga och deprimerande saker. Och sen ska jag tvinga alla att läsa den. Då får de också tråkigt. Mohahahahaha I'm gonna rule the world! Eller kanske inte, men det var en fin tanke.
Grease sitter i videon, pallade inte se klart den igår kväll. Kanske skulle göra det nu. Men bara kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha - vilket underbart utbrott!
Ska se om jag lyckas mejla ner lite sol så att helgen blir bättre ;)

Thina sa...

Ja, ibland bara MÅSTE man ju! ;) Åhh, tack så mycket!! Vad rart av dig!!!! :D