måndag, juli 02, 2007

Internet, släng dig i väggen!

Just nu är allt väldigt tråkigt.
Det regnar. Inget kul på TV. Får inte mina avatars att funka. Internet-uppkopplingen har levt sitt eget liv större delen av eftermiddagen/kvällen. Vill kolla på film, men har inga roliga just nu känns det som, och de jag har på G verkar jag kunna få vänta på ett bra tag. I alla fall som det ser ut nu, men det kan snabbt ändras. För att sedan ändras tillbaka åt andra hållet igen. Jävla Internet!

Klockan är bara åtta men det känns som den är mycket mer. Kanske skulle man försöka att komma i säng i normaltid idag. Om man sedan slipper ligga vrida och vända på sig halva natten innan man somnar är det plus - ett stort sådant till och med.

Får väl försöka hitta något att sysselsätta mig med. Har jag tur dimper någonting bra ner i skallen på mig. Fast då ska jag ha riktigt jävla mycket tur. På sjutton år har det inte hänt speciellt många gånger faktiskt.

3 kommentarer:

niffin sa...

Det är alltid ett nöje att läsa dig! :P

Paks sa...

Jag förstår dig tjejen! Men du är rolig o läsa! Du skriver så roligt!

Thina sa...

Uhm... Tack, tror jag! Hahahaha glad att jag kan glädja nån annan med min misär! ;) Nej, jag skojade bara, tack! På riktigt! :D Haha