onsdag, juli 25, 2007

Häj då, Benny!

Lyckades knäppa ett par bilder tidigare idag, och fick till en helt okej på killen. Även om de skönaste blev på Sally... Haha

Nu (eller tidigare i dag, men i alla fall) har han flyttat, min lille bäbis, men det kändes faktiskt bättre än jag trott. Som sagt flyttade han ju bara till Alingsås, alltså inte världens ände, vilket kanske underlättar en hel del med, men nu när jag fått träffa de som han skulle till kändes det väldigt bra för de verkar vara bra människor så jag tror att han kommer få det jättebra där!
Det som känns konstigt är att han var liksom den som var "utan hem" längst - och fick egentligen inte ett förräns ganska nyligen faktikst - men så är han helt plötsligt den som flyttar först... Man hade väl kanske inte väntat sig det på något vis... För övrigt kommer han inte heta Benny mer, utan de har valt att kalla honom Viggo. But no matter what, he'll always be Benny to me! ;) Hehe
Vi får väl se hur det kommer känns om ett par dar när hälften är borta... Kommer nog kännas lite konstigt, men samtidigt skönt! Det är trots allt mycket jobb, och har inneburit en del förändringar...

5 kommentarer:

niffin sa...

Han ser ju ÄNNU mer ut som en nallebjörn nu! Fodrade öron..!! :D

Anonym sa...

Awww!! Fy vilken härligt ullig päls!!
Vad bra att det inte kändes alltför hemskt att lämna ifrån sig alla valpar.

Thina sa...

soul_bird > haha ja, det gör han kanske ^_^

mälin > haha aa, fast tekniskt sett är ju inte alla bortlämnade än :P Bara Benny, och sen Sally (eller Leia) som flyttade idag, men bara längre upp på gatan haha

Anonym sa...

fugfuavailugvavfbila
VAD SÖT!!!!! :O
Man blir ju nästan lite lessen när man läser om bortlämnandet av valpar. Jag hade aldrig klarat det. Du är stark, minsann :)
Kommer ihåg när vi hämtade Spike på kenneln. Tyckte så synd om både honom och mamman att jag ville lämna tillbaka honom :p

Thina sa...

haha naaaw!
Men vi ska ju behålla en, så helt ensam blir hon ju inte! ;) Och sen märker man ju på henne att hon tycker att de är jobbiga nu och har tyckt en längre tid... Jag menar, tre är borta och det har hon knappt reagerat på ens!