torsdag, juli 19, 2007

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me

Tänkte bara visa min fina vägg! :D Nåja, den håller på att bli fin i alla fall, och idag kom jag ett steg närmre mitt mål!

När föräldrarna köpte den första POTC-filmen fick de med en stor plansch (visserligen med lite reklam och betyg mm på den så den är ju inte som de man kunde köpa i affären exakt, men den var ju gratis så varför klaga?!) som jag tog och satte upp på väggen, sedan var min tanke att fylla på med de andra två också när de gick att få tag på, men jag glömde typ av det och ja... Så kom jag på det igen, och hittade faktiskt den plansch från andra filmen jag ville ha ganska nyligen, men den kostade fortfarande 69 spänn - och det hade inte jag! Inte då i alla fall :P Men så var jag och kollade med mamma i lite affärer idag och då hittade jag exakt samma plansch (kanske något mindre, men what the heck) för endast 25 kr!! Det var dessutom den sista, så såklart man slog till! ;) Och, ja... Så här fint är det just nu!

Men som ni kanske listat ut själva saknar jag ju den sista, fast jag har allt plats för den med!
Jaa, nu kommer väl kanske inte se ut exakt som på bilden haha, men visst får man en ungefärlig bild av det hela?! ;D

3 kommentarer:

niffin sa...

Visst får man det! Den som "inte är där" ser helt klart giftigast ut! :P

Anonym sa...

Snygg vägg! Jag tycker du ska ha den ditmålade planshen. Måla dit en döskalle på väggen ;D Så coolt!

Thina sa...

soul_bird > Haha jaa, som en sådan där ikon som brukar sitta på grejer med giftigt avfall och sånt! ;)

mälin > Tack ^^ Haha du tycker det va? :P Fast det skulle nog aldrig mina föräldrar gå med på, men om du lyckas övertala dem så... varför inte?! ;)