fredag, juli 06, 2007

Sömnlös i Seattle

Nu överdrev jag igen, jag befinner mig ju inte direkt i Seattle, men det lät bättre än "Sömnlös i Kållered", så vad gör man inte för den goda sakens skull?
Vad måste man göra för att få lite sömn around here?!
Jag kan inte sova. Det bränner bakom ögonlocken. Men jag kan inte sova.
Jag känner mig lite som ett spöke (började tänka på Casper) - jag kanske har en massa olösta saker? Sådant jag måste göra innan jag somnar. Vette katten vad de skulle vara för saker dock.
Om någon kommer på vad dessa skulle kunna vara - hör av er! Alla tips är välkomna.
Snart måste jag väl kanske sätta upp en tipstelefon med... Herregud, det här blir bara värre och värre!
Det är nästan så jag funderar på att ta min gamla tyskalärares råd: öppna en tysk ordbok och börja läsa från A och framåt. Då lär det inte dröja länge innan man sover.
Fan, jag har ingen tysk ordbok! Attans bananer.

2 kommentarer:

niffin sa...

Har en känsla av att du skulle finna ordboken intressant ändå! ;)
En grammatik däremot..mohaha!

Thina sa...

Ärligt talat skulle jag inte vara så säker på det, tyska är inget vackert språk enligt mig :P Grammatik...! :O *horrified face* Varför tänkte jag inte på det?! Blotta tanken på det skulle nog fått mig att somna bums!!