måndag, december 03, 2007

Det kallas att prioritera

Jag har gjort det igen. Glömde totalt bort morgondagens läxa! Alltså, har den ju med mig hem och så, men när jag väl kom hem blev det inte mycket tid att vila (för att citera mössen i Askungen) eftersom farmor och farfar kom för att fira Daniel. Kom på att jag glömt läxan för någon timme sen, men då fastnade jag framför Andra Avenyn - ett program som jag aldrig sett på annars! Allt för att slippa plugga va?
Och nu är det dags för Cityakuten och älsklingen. Sen vill jag ju sova, är dödstrött! Hur ska jag hinna?! Nu är inte detta jordens undergång, jag har inte mycket kvar och jag hinner i morgon på lunchen eller nåt. Men ändå, jag gör ju alltid så här!
Nån plan för att strukturera upp hur jag ska hinna med allt annat som måste göra hemma och i skolväg har jag inte gjort heller.
Jag är helt otrolig! Och det är långt i från alltid en positiv sak... Skäms på mig.

2 kommentarer:

niffin sa...

..men då fastnade jag framför Andra Avenyn - ett program som jag aldrig sett på annars!..

Jag tror vi har en vinnare här! ;)

Thina sa...

Haha eller hur? Jag är så bra ;)