söndag, december 09, 2007

Ett kärt återseende

I dag är det äntligen dags för One Tree Hill igen!! Som jag har längtat och väntat! Det ska bli riktigt kul!

Ett annat kärt återseende var i fredags när det julbakades with the görls. Uhm, resultatet blev väl så där... haha
Jag hoppades ju såklart också på att Amanda skulle vinna, men nu tror jag starkt på att det kommer gå jävligt bra för henne ändå så jag är inte allt för ledsen. Dessutom var det kanske bra att hon inte vann, för nu har hon verkligen möjlighet att köra sin grej fullt ut, något annat skulle vara skam! Något annat som också skulle vara skam är i fall inte Christoffer och Daniel får det också. Snacka om originalitet där, alltså!

Den här dagen är annars fullpackad. Måste ut och filma, det tänkte jag försöka fått gjort relativt snart. Sedan är det till att göra läxan i mediekunskap, åtminstone börja på uppsatsen om "nutrition" for P.E., och sedan kanske snegla lite på grammatiken inför provet på tisdag.
Och så måste jag tvätta håret.

Sätt igång nu, skynda, ila, vi har inte tid att vila

Inga kommentarer: