lördag, december 15, 2007

Oooooorkar inte!

Fasen också! Jag måste skriva min essay om nutrition i dag! Men det är precis som att jag inte har nån kontroll över mig själv, kan inte få mig till att göra det. Det bara går inte! Jag vet liksom inte i vilken ände jag ska börja heller...
Guess I'm kinda hoping that a knight in shining armour will come out of nowhere and do it for me... Fat chance.

Gårdagen var rolig som satan. Såg The Shining för första gången. Fy fan vad kul jag och Catrins kompis hade åt att misstolka den! *minns* Synd att hon behövde gå hem innan filmen var slut! Haha. I övrigt var det en kass film.

Stoltserar även med 200 skriva och publicerade inlägg. Woho!

2 kommentarer:

niffin sa...

Neeej, den är ju så himla bra! The Shining alltså. ;)
Får man höra några misstolkningar? *nyfiken* :P

Thina sa...

Haha, nej jag tycker att den var lite lame (A) Men så var klockan så där tidig natt och jag hade druckit massa julmust och var inte riktigt klar i huvudet så jag satt ju mest och skrattade...
Tro mig, du vill inte höra dem :P De var mest perversa... haha